Valikko

Käyttöohje

1. Tietojen hakeminen pankista

Voit hakea pankista Pirkanmaalla vaikuttavia ammattimaisia lastenkulttuurin toimijoita ja alueella tilattavissa olevia lastenkulttuurituotteita, kuten työpajoja ja esityksiä. Hakua voi rajata eri tavoilla, kuten taiteenalan ja kohderyhmän iän mukaan. Vapaa sanahaku hakee kaikista toimijaan ja tuotteisiin liitetyistä tekstisisällöistä. Tietojen hakeminen pankista ei edellytä rekisteröitymistä.

2. Rekisteröityminen palveluntarjoajaksi

Vain rekisteröitymällä pääset lisäämään ja julkaisemaan tietoja pankissa. Rekisteröidyttyäsi pankin ylläpitäjä lähettää sähköpostiisi tiedon rekisteröitymisen hyväksymisestä. Vasta hyväksymisen jälkeen tiedot näkyvät julkisesti ja pääset lisäämään tietoja tarjoamistasi lastenkulttuurituotteista. Rekisteröitymiset pyritään hyväksymään mahdollisimman nopeasti, mutta hyväksymistä tietyssä ajassa ei voida taata. Rekisteröityminen ja palvelun käyttäminen on maksutonta. Pankkiin voi rekisteröityä kerrallaan vain yhtenä toimijana, eli käyttäjätunnus on toimijakohtainen.

3. Ketkä voivat rekisteröityä?

Pirkanmaan lastenkulttuuripankkiin voivat rekisteröityä vain Pirkanmaalla vaikuttavat ammattimaiset toimijat, jotka tarjoavat Pirkanmaan sisällä liikuteltavia lastenkulttuurituotteita, kuten kiertäviä esityksiä, työpajoja tai näyttelyitä. Lastenkulttuurituotteiden tulee olla toteutettavissa eri paikoissa, eli ne eivät saa olla paikkaan sidottuja. Pankkiin voivat rekisteröityä sekä yksityiset että julkiset toimijat, kuten yhdistykset, osuuskunnat, työryhmät tai yksittäiset taiteilijat.

4. Kirjautuminen ja omien tietojen muokkaaminen

Kun olet rekisteröitynyt ja saanut sähköpostitse hyväksynnän pankin ylläpitäjältä, pääset kirjautumaan sisään omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Voit muokata pankissa omia tietojasi ja lisätä esimerkiksi uusia tuotteita. Jos lisäät pankkiin uuden lastenkulttuurituotteen, ylläpitäjä tarkistaa ensin sen tiedot ja lähettää hyväksymisestä ilmoituksen sähköpostitse. Vasta hyväksymisen jälkeen uuden tuotteen tiedot näkyvät julkisesti. Muut palvelussa muokkaamasi ja lisäämäsi tiedot näkyvät heti julkisesti.

5. Oletko unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit luoda uuden klikkaamalla tästä. Käyttäjätunnuksesi löytyy sähköpostista, jonka ylläpito on sinulle rekisteröitymisesi hyväksymisen yhteydessä lähettänyt. Joissakin tapauksissa ylläpidon lähettämät sähköpostit saattavat mennä roskapostikansioon. Jos et löydä tuota sähköpostiviestiä ja olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, ota yhteyttä ylläpitoon.

6. Vastuu sisällöstä

Kukin pankkiin rekisteröitynyt toimija vastaa syöttämistään tiedoista, niiden asianmukaisuudesta ja ajantasaisuudesta. Pankin ylläpitäjä Tampereen kaupunki vastaa vain omia palvelujaan koskevien tietojen oikeellisuudesta, ajantasaisuudesta ja pankkiin itse tuottamansa aineiston sisällöstä ja tekijänoikeuksista. Ylläpitäjä ei vastaa muiden palveluntarjoajien tietojen oikeellisuudesta tai ajantasaisuudesta. Lue lisää palvelun käyttöehdoista.

7. Kysymykset ja palautteet

Voit lähettää palautetta tai kysymyksiä koskien Pirkanmaan lastenkulttuuripankki –verkkopalvelua palautelomakkeella. Jos havaitset pankissa asiattomia tietoja tai kuvia, ilmoita siitä välittömästi ylläpidolle, jotta se voi poistaa häiritsevän materiaalin. Älä lähetä ylläpidolle tiedusteluja tai tilauksia koskien pankissa ilmoitettuja lastenkulttuuripalveluita, vaan ota aina yhteyttä suoraan toimijaan.